Ana içeriğe atla

15.10.2016 Bargello Parfüm Alışverişim

Merhabalar

Aslında alışverişi yapalı uzun zaman olmasına rağmen kpss, ev, iş vs. derken yazılarımı maalesef zamanında paylaşamadım. O zaman sırasıyla gelsin yeni yazılarım.
Günümüzde orjinal parfüm alabilen çok az kişi kaldı sanırım. Herkes genelde doldurma parfüme yönelmiş durumda ki bende bunlardan biriyim. Gönül ister ki orjinal alalım ama buna şu hayat pahalılığında bütçe yetmez. Ancak bu tür parfümleri satın alırkenden de her yerden almamak prensip haline gelmeli. Kanserojen madde ve alkol oranı o kadar yüksek parfüm var ki; aldığımız firmaya çok önemli. Bargello'dan aldığım parfümlerde ne kalıcılık konusunda, ne de cilde zarar konusunda şükür ki problem yaşamadım. Umarım kimse de yaşamaz.

Kışın kullandığım tek parfüm 212 Seksy olanı. Kokusu tam kış kokusu ve kesinlikle çok kalıcı. Parfüm numarası 323. Normalde 50 ml parfüm alıyordum. Ancak 100 ml. 2 adet fiyatı 60,00.-TL olunca daha hesaplıya geldi ve aldım.

Mesleğim gereği ellerimi sürekli yıkamak zorundayım. Yıkayamadığım zamanlarda da steril olması açısından kolonya masamın üstünde vazgeçilmezim. Bargello'da kolonya görünce kokularını denedim ve en fresh olan Marine'yi aldım. Fiyatı 11,50.-TL. Diğer kokularda meyve içeriği vardı ve ağır geldi. Fresh kokular her zaman candır.

Bakım güzeldir. Hepinize bakımlı ve bol okumalı günler dilerim.

Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Megalodon Köpek Balığı Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhabalar Bugün sizlere Megalodon hakkında bilgi vereceğim.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

26 Nisan 2024 Cuma Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan