Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 2 - Yazın Enleri

 
Merhabalar

Mimlerden devam ediyoruz. Yine bir mim geldi ve beni mimlediği için Yaşayan Anılar bloğuna sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum. Mimlendiğim yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Vakit kaybetmeden sorulara geçelim bakalım.

1- Bu yaz okuduğun en güzel kitap?

Ayşegül Çiçekoğlu - Affet


2- Bu yaz okuduğun sana hayal kırıklığı yaşatan kitap?

Gonca Çiftçioğulları - Öyle Bir Bedel Ki (Aslında kitap konu açısından güzeldi fakat karakterler beni çok yordu. )

3- Bu yaz izlediğin en güzel 3 film ?

Üzgünüm ama televizyon izlemiyorum. Sinema ve tiyatroya da kışın gitmeyi tercih ediyorum. Bu arada uzun zamandır sinema ve tiyatroya da gitmediğimi fark ettim. Kışın mutlaka özellikle tiyatroyu telafi etmeliyim.

4- Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?

Volkan Konak - Aleni Aleni (Tüm yaz boyunca oğlumla bu şarkıyı dinledik desem yalan olmaz.)

5- Bu yazı bir kelime ile tarif et?

Çalışmaktan ve oğlumun hafta sonları dışında yanımda olmamasından dolayı yine bir şey anlamadığım bir yazdı. 

Şimdi geldik mimleme kısmına. Ben de aşağıdaki blogları mimledim. Sorulara cevap verip bu güzel mimlemeye katılırlarsa çok mutlu olurum. Ayrıca isteyen herkes mimlemeye katılabilir.

Herkese sevgiler ve bol okumalı günler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Borsada Short Pozisyon

 

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz