Ana içeriğe atla

06.09.2016 D&R Kitap Alışverişlerim


Merhabalar

En son kitap alışverişi yazımda kitap almamaya kendi kendime ne sözler vermiş hatta bunu yazımda da dile getirmiştim ama nerdeeeee bende o dayanacak yürek. Yine bir alışveriş yazısı ile sizlerle birlikteyim.

Bu sefer ki alışverişimin aslında ana sebeplerinde biri Ayşegül Çiçekoğlu ablamın Affet isimli kitabı. Wattpad de okumaya başlayıp sonunu deli gibi merak ettiğim bir kitap olması dolayısıyla ön siparişe çıkar çıkmaz hemen kendimi kitap sitesinde sipariş verirken buldum.

Tabii aynı zamanda kullanmış olduğum kredi kartımın da puan kampanyası olduğundan biraz daha fazla kitap almakta sakınca görmedim. Zira kazandıracağı puan 30,00.-TL gibi bir puandı ve ben bu puanları yine kitap alışverişinde kullanmayı düşünüyorum.

Sepete eklediklerimden biri de Sinan Yağmur'un son çıkan kitabı Aşkın Gözyaşları 5 Yunus Emre Final kitabıydı. Bu serinin ilk dört kitabı olduğu için son kitabını da aldım. Serinin diğer kitapları babamda. Bana gelince okuyacağım inşallah.

Ayşe Aşk Nöbeti kitabını yorumlarına dayanarak aldım. Çok komik olduğu yazıyordu ancak serinin devam kitabı varmış. Bu nedenle okuyup okumama arasında kararsızım. Çünkü devam kitaplarını beklemek gerçekten çok sıkıcı ve konuyu unutup, devamını okuduğunda kopukluk yaşanıyor. 

Özlem Çorapçı (Aydemir) Gecemin Yıldızı hikayesini wattpad de okuyup beğenmiştim. Hikaye halen daha devam ediyor. Yazarın kalemini sevdiğimden serinin ilk iki kitabını da alıp okumak istedim. 

Sümeyye Akarçay Rehine ve Aşka Rehin kitaplarını okuyan biri olarak Ömer ve Hayat'ın hikayesini okumasam olmazdı. Üstelik D&R'de 9,90.-TL fiyatı varken kaçırmadan onu da sepete ekledim.

Almış olduğum kitaplardan Ayşegül Çiçekoğlu Affet, Özlem Çorapçı Genç Patron ve Gün Işığım, Sümeyye Akarçay Hayatın Ruhu kitaplarını bayram tatilinde okuyup bitirdim.

Bu hafta içerisinde de sizlere yorumlarını yazacağım. 

Hepinize keyifli okumalar diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.