Ana içeriğe atla

Eskişehir Kitap Fuarı Uğur Tuna - Papillon ve Martı Yayınları


Merhabalar

Malum Eskişehir'de 29 Nisan-08 Mayıs 2016 tarihleri arasında Eskişehir Kitap Günleri fuarı var. Fuarın ilk günü 29 Nisan akşamı koştura koştura iş çıkışı kendimi fuar alanına attım ama ne atmak. Çünkü gecesinde 2 günlük bir tura katılacağız ve benim eve gidip valiz hazırlamış olmam gerekirken fuar alanında fotoğraf çekmekle meşguldüm. Yazıyı yazmakta geciktim ancak tur dönüşü hemen doğum günüm olması sebebiyle kutlamalardan ancak fırsat bulabildim.



Öncelikle ilk gün olmasına karşılık fuar alanı oldukça hareketliydi. Yayın evlerinden izin alarak fotoğraflarını çektim. Sağ olsunlar çok ilgililerdi ve fotoğraf çekimlerine izin verdiler. 

Bugünkü yazımda öncelikle benimle  ve bloğumla ayrıca ilgilenen iki yayın evine öncelik verdim. Uğur Tuna - Papillon Yayınlarından Asım Paşa Akpınar ve Martı Yayınlarından Eşref Pılsın blogger olduğumu öğrendiklerinde ilgilerini eksik etmediler. Yukarıda ilk yayınladığım fotoğraflardaki kitapları da hediye etme nezaketini gösterdiler.

Yayın evlerinin indirimleri de gayet makul seviyedeydi. Birkaç kitap almadan döneceğinizi sanmıyorum.

Fuar alanındaki yerleri Uğur Tuna B-10, Martı Yayınları A-14 Standında sizleri bekliyor.

Fuar alanında çektiğim fotoğraflarla sizleri başbaşa bırakıyorum.

Keyifli Okumalar ve Keyifli Fuarlar.























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları