Ana içeriğe atla

8.Kadıköy Kitap Günleri 01-05 Haziran 2016

Merhabalar

Hadi buyurun dün akşam size ne demiştim. Şimdi İstanbul'da olmak vardı. Alın işte size kitap fuarının 2.si. Gel de efkarlanma şimdi. Hemde yer Haydarpaşa Tren Garı peronları. Ne kadar otantik. Hem Haydarpaşa Garı hem kitaplar daha ne olsun.

Kadıköy Belediyesi tarafından bu yıl 8.si düzenlenecek olan Kadıköy Kitap Günleri 01.06.2016 Çarşamba günü okuyucularla buluşmaya başlayacak ve 05.06.2016 Pazar günü sona erecek. 

Kitap Günleri süresince bir çok yayın evi, dergi, yazar, şair stantlarda yerini almış olacak. Şiir, siyaset ve müzik söyleşileri de kitap günleri süresince devam edecek. Söyleşilerde aramızdan ayrılan şair ve yazarlarda anılacak.

8.Kadıköy kitap günlerinin bu sene ki bir diğer özelliği ise bir Sosyal Sorumluluk Projesine imza atıyor olması. Şöyle ki; fuara katılan her yayın evi Kadıköy Belediyesi'ne 100' er kitap bağışında bulunacak. Bu kitaplar 05.06.2016 tarihinden sonra Belediye tarafından Anadolu'daki kütüphane ve okullara dağıtılarak ihtiyaç sahiplerini bulacak. Kadıköy Belediyesi'ne böyle güzel bir projeye imza attığı için çok teşekkürler. Her fuar da bunun gibi sosyal sorumluluk projelerini görmek güzel olurdu. Yayın evleri duy sesimizi.

Haydarpaşa Garı'na kolay ulaşım sağlanabilmesi açısından Kadıköy Belediyesi fuar süresince 3 ring hattı koymuş olacak. Haldun Taner Sahnesi ve Uzunçayır Metrobüs istasyonundan her saat başı kalkacak araçlarla okurların mağduriyetinin giderilmesi amaçlanıyor. 

Evet geldik son bombaya. Fuarın Onur Konuğu ise Selim İLERİ. Bu da kitapseverler için çok güzel bir haber. Keşke orada olabilseydim.

Şimdi İstanbul'da yaşamayı bu yüzden daha çok istemeye başladım. Böyle güzel etkinlikler maalesef Eskişehir'de bu sene ilk defa yapıldı. Daha fazlasının olmasını temenni ediyorum ama seneye yapılıp yapılmayacağını dahi bilmiyorum.

Hadi bakalım benim yerime de gidin kitapların kokusunu içinize çekin. Fotoğraf gönderirseniz de çok sevinirim. 

Bilgi almak isteyenler için irtibat numarası;

Kadıköy Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 0 216 542 50 00 Dahili:1227

Keyifli fuarlar ve keyifli okumalar dilerim.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Formasyon Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Nerede O Eski Kartpostallar?

Merhabalar Çocukluğumda yeni bir yılın gelmesini en çok kartpostal atabilmek adına severdim.