Ana içeriğe atla

Renee Carlino - İki Yabancı Olmadan Önce Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Sizlere yarın piyasaya çıkacak bir kitapla geldim. Renee Carlio İki Yabancı Olmadan Önce. 
Arka kapak tanıtımında bahsedildiği gibi insan 15 yıl sonra sevdiği insanla karşılaşsa ne olur? Selam verir mi? Vermeden mi geçer gider? Yoksa iki kişi için her şey geçmişte mi kalmıştır? Yoksa kaybolan yılları telafi için ikinci bir şansları olur mu?

Kitap kapağı da gayet beni oku diyen cinsten. Romantik hikayeleri seviyorum diyenlerdenseniz benim gibi listenize yazmanızı öneririm. Ben yine alınacaklar ve okunacaklar listeme yazdım bakalım. En kısa zamanda da yorumu gelir inşallah. Kitap şu anda ön siparişte ve en erken yarın yada öbür gün sevk edilebilir görünüyor.  Renee Carlio'unu İki Yabancı Olmadan Önce kitabını okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Tanıtım Bülteninden

Aşkın ikinci şansı olur mu?

İki Yabancı Olmadan Önce - Renée Carlino
15 Yıl
5478 gün
Karşılığında ise birkaç dakika…
Ayrılık zordu ama kavuşmak da bir o kadar imkânsızdı bizim için. Aradan geçen onca yıl, yaşanmışlıklarımız, yitirdiğimiz heveslerimiz vardı…
Hayatın bilinmeyen denklemleri, tesadüfleri derken Matt’in çocukluk aşkını görmeyeli on beş yıl olmuştu, tam 5478 gün. Sonra bir çarşamba akşamı, sayısız günlerin içinden bir çarşamba akşamı, yeşil gözlerini hiç unutamadığı ilk göz ağrısıyla karşılaştı. Hayat adil değildi, “On beş yıla karşılık en azından bir selam verebilseydim,” diye isyan etti. Ve dünyaya, dünyayı da aşıp evrene bir mektup yazdı:

“Seni gördükten sonra tüm hayallerim, çocukluk anılarım geldi gözümün önüne. Biliyorum, çılgınca gelecek sana, belki de mektubumu okumayacaksın. Yine de her zaman ikinci bir şans vardır, bunu sen de biliyorsun. Haydi bir çılgınlık yapıp on beş yıllık kaybımızı arayalım…”
Matt

“İki Yabancı Olmadan Önce duygularınızı canlandıracak, güzel bir hikâye, daha da ileri gidip ‘en iyi ikinci şanslar romanım’ diyeceğim. Tesadüf aşklar, tutkulu anlar, ruh eşleri… Bu kitap 5 yıldızla dolu!”
A Bookish Escape
“Güçlü ve dokunaklı bir hikâye…
İki Yabancı Olmadan Önce büyüsüyle sizi ilk sayfada dünyasına alıp ilk aşkların acısını yeniden hissetmenize sebep oluyor, kitabın sonuna ulaşmak için sayfaları ne kadar hızlı okuduğumu hatırlamıyorum bile!”
Tracey Garvis-Graves


Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 368

İndigo Kitap

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?