Ana içeriğe atla

Harlan Coben - Bana Söz Ver Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Harlan Coben okuyanlar bilirler, bir kere okumaya başladınız mı benim gibi bütün seriyi eve dizer, sonrasında da okumaya kıyamazsınız.
Bilirsiniz ki sizi bambaşka bir dünyanın içine çekecek ve gece uykularınızdan uyanıp okumanıza sebebiyet verecek, hatta benim gibi kitapları okurken yaşayan biriyseniz, rüyalarınızda bile kendi kurgunuzla devam edeceksiniz. (Biraz manyakça ve takıntılı olduğunu biliyorum ama emin olun gece rüyalarımda kitapların devamını görüyorum.)


Harlan Coben ile son çıkan kitabı olan Hoşçakal Demeden'i okuyarak tanıuştım. Eğer kitabını okuduysanız aslında yazarın ilk yazmaya başladığı kitaptır. Kitabın ön sözünde de bu şekilde yazar. Fakat yazar bazı nedenlerden dolayı o kitabı tam 17 sene sonraydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam üstüne birçok kitap çıkardıktan sonra piyasaya ve okuyuculara sunmuş. 

Diğer kitaplarını aldığım halde okuyamamış olmam halen daha benim suçum ve içimde inanılmaz pişmanlıklar var. Üst üste alınan o kadar çok kitap var ki; hangisinden başlasam emin olun bilemiyorum. İçinizden kitap alma hastası mısın? dediğinizi duyar gibiyim. Evet maalesef öyle bir hastalığım var. Almadan duramıyorum ve bir yazara takıldıysam ve beğendiysem bütün serisi elimdedir bunu da bilmenizi isterim. İşte Harlan Coben de bunlardan birisi.

Son kitabının arka kapak yazısını okuduğumda yine bu kitabı okurken ilkinde olduğu gibi beni uykusuz gecelerin beklediğini düşünmeden edemedim.

Harlan Coben Bana Söz Ver kesinlikle okunacaklar ve alışveriş listesine eklenenler arasında yerini aldı. Bu arada unutmadan Hoşçakal Demeden kitabını benden alıp okuyan tüm herkes tüm seriyi kendisine tamamladı. 

Keyifli Okumalar Diliyorum.

Tanıtım Bülteninden

Ölüm sizin yanı başınızda kalır, omzunuza dokunur, adımlarınızı yavaşlatır ve uykularınızı ele geçirir. Her şey Myron’ın iki genç kıza verdirdiği bir sözle başlamıştı. “Asla sarhoş birinin arabasına binmeyin, böyle bir durumda kalırsanız bana haber vereceğinize söz verin,” demesiyle. Ama hiç kimse o kızlardan biri olan Aimee’nin Myron’ı arayıp yardım istedikten sonra sırra kadem basacağını ve masum bir sözü büyük bir kaosa dönüştüreceğini tahmin edemezdi. Ve yedi yıldır sessiz sakin bir hayat süren Myron Bolitar için artık “güzellik uykusundan” uyanma vaktinin geldiğini de… “Myron Bolitar muhteşem bir karakter, çok küstah farklı bir espri anlayışı var. Harlan Coben’in romanları dramatik sonlara dolambaçlı yollardan ulaşıyor ve hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmıyor.” The Guardian “Coben’in sizi içine alacak olağanüstü dünyası eğlenceli bir okuma vaat ediyor.” Sunday Telegraph “Kitabın bitmesine on iki sayfa kalmasına rağmen hâlâ olayların nasıl sonuçlanacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bana Söz Ver neşeli, bazı hayat dersleriyle dolu ama öğüt vericilikten ziyade sizi avcunun içine alma peşinde.” Maeve Binchy

Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 528

Martı Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Gülşen - Bangır Bangır

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?