Ana içeriğe atla

Müjde Aklanoğlu - Rüyalar Gerçek Olsa ve Rüyalar Gerçek Oldu Kitap Tanıtımı


Merhabalar

Facebook sayfamda öylesine gezinirken bir gün Müjde Aklanoğlu adında daha önceden beğenmiş olduğum bir sayfa da Rüyalar Gerçek Olsa isimli bir hikaye yayınlandığını gördüm.
Okumaya başladığımda ise kendimi sesli bir gülme ve yok artık nidaları atarken bulmuştum ve Müjde Aklanoğlu ile tanışmam da bu hikayesi sayesinde oldu.


Kendimi kaptırıp okurken birden 1.bölüm bitişine geldiğimi gördüm ve paniğe kapıldım. Bu hikaye burada bitmemeliydi ve nitekim de bitmedi. Wattpadde ve facebook sayfasında yayınlanmaya başlayan bu hikayenin yeni bölümlerini hep sabırsızlıkla bekledim. Yalnız ne var ki sonunu öğrenemedim ve bu seferde kitap olmasını bekledim. 

Veeee sonunda Müjde Aklanoğlu bu güzel Şahin'le Serçe'yi bize okumayı nasip etti ve iki kitap birden çıkararak devam kitabını da bekletmeden bizi Şahin ve Serçe'ye kavuşturdu. Bugün kitabın ön satışını gördüğümde sevinçten neredeyse çığlık atacaktım ki siparişleri zaten hemen verildi.

Sizlere bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Rüya ve Şahin hayatınızın bir parçası olacak. Nitekim kitap okumayı çok seven biricik dostuma ilk bölümünü okuttuğumda bunun devamı nerede diye beynimi yemişti ve sevgili dostum bak kitap çıktı. Doya doya keyifle kitap kokusuyla buluşarak okuyacağız inşallah.

En kısa zamanda okuyup sizlere Rüyalar Gerçek Olsa ve Rüyalar Gerçek Oldu yorumlarını da atacağım hiç endişeniz olmasın.

Şimdiden herkese keyifli okumalar diliyorum ve sevgili Müjde Aklanoğlu yeni Şahin ve Rüyalarda görüşmek üzere. Mürekkebin bol olsun.

Tanıtım Bülteninden

Rüyalar Gerçek Olsa

Bir Rüya Ne Kadar Gerçek Olabilir?

Nereye gidersen git, kaçtıklarını götürürsün beraberinde... Gece rüyanda gördüğün, yüreğini hoplatan, uyuz olduğun yakışıklı, serseri, vurdumduymaz, ukala Komiser... Sabahında karşına eli kanlı Katil olarak çıksa... Ve sana hayatının en büyük gerçeğini sunsa... Ne yaparsın? Her şey zaten karmakarışık olmuş, hayaller ve gerçekler birbirine karışmışken, bir de üstüne onun gönülsüz tutsağıyken... İstekli esiri olursa... Rüya, hayatı boyunca tek bir amaç için yaşayan hayalperest bir genç kız. Düşlerinin prensi; yani Mustafa onun hayatının erkeği ve geleceğinin tek sahibi...ydi! Ta ki bir gece rüyasında Şahin'i görüp, hayalin gerçek olmuş haliyle; sabahında karşısında bulana kadar... "Benim adım Rüya... Serçe değil..." diye itiraz etti kız. "Ben de Şahin... Serçe! Tanıştığımıza memnun olmadım... Ama bir süre öyleymiş gibi yapabilirim..." dediğinde sesi kararlılıkla yükseldi. "Sen de yapabilirsin!"

Sayfa Sayısı : 584

Rüyalar Gerçek Oldu

YA TÜM HAYATIN BİR RÜYA'YSA! Serçesini korumaya çalışan fedakâr bir Şahin ve onların peşinde azılı bir Kara Kediye dönüşen düşmanı... OYUNLAR GERÇEĞE, RÜYALAR MASALA DÖNÜŞÜRKEN... Sevdiği adamla, onu seven adam arasında kalarak bir keşmekeşin içine sürüklenen Rüya... Ve onu elde edebilmek için hiç çekinmeden kanunsuzluğunu kullanan cesur bir Şahin... Sımsıkı bağlanmış büyük sırları ile, hayatının dengesini bozmak için çıkagelen eski dostlarla... Hiç ummadığı anda yeni keşfedilmiş bir tutkunun renkli karmaşası aklını allak bullak ederken... Ahlak kuralları ve onu zorbaca yanında alıkoyan adamın, çözülmesi zor sırları tarafından esir alınan Rüya... Rehinesi olduğu tehlikeli adamın aslında gönüllü tutsağı olduğunu kavradığında... Benliğini çepeçevre saran inkâr zincirlerini kırabilecek mi? Ve karşı karşıya kaldıkları büyük tehlike, iki genci hayatları pahasına birbirine düşürdüğünde... Bu çözülmesi zor gerçekle savaşabilecekler mi? Aralarındaki çekim, hayatları boyunca unutamayacakları maceralara yol açtığında... Yeni filizlenen reddettikleri duyguları... yaşamları pahasına koruyabilecekler mi?  

Sayfa Sayısı : 576

Basım Yılı : 2015

Olimpos Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan