Ana içeriğe atla

Kahraman Araz - Aşk Bismillah

Kahraman Araz ile tanışmam yayın evinin kitabını yarışma sonucunda bize hediye olarak göndermesi vesilesiyle oldu.
Son zamanlarda maneviyatla ilgili çıkan bir çok kitap var ve elimden geldiği kadarıyla hepsini okuyup yorumlamaya çalışıyorum.

Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen kalemini sevdim. Allah ile ilgili olan tüm kitaplar zaten her zaman odak noktam olmakla birlikte yazarın maneviyata bakış açısı da kitabı okumam da ve hissetmem de büyük bir etken oldu.

Kahraman Araz'a çıktığı bu yolda Aşk Bismillah gibi nice kitaplarının devamını temenni ediyorum ve sizleri kitaptan bir kaç alıntı ile baş başa bırakıyorum. 

Keyifli okumalar dilerim.

* Galiba bir gün bizden söz açıldığında şöyle başlayacaklar konuya: Bir varmış, bir YOKMUŞ...

* Bırak son kez ellerinden tutsun ellerim, bir dua ile... Kabul görür belki Mevla'm... Beraber ölürüz!

* Allah sana; sen kemale erdir diye AŞK verir. Gerisi sana ve kalbine kalmış...

* "O'nu sevenler ayağa kalksın" dendi! Biz ise eğildik, secde ettik...

*Bir annenin, yavrusu için uykusuz geçirdiği geceler gibi yüreğim. Şikayetim yok ama! Artık ağlamasın istiyorum kalbim...

* Ne şiiri? Gözlerin bende; yazılmış tüm şiirlerin karşılığı değil mi zaten?

*  Allah hepimize, ayrılığın olmadığı yerde kavuşmayı nasip etsin inşallah...

Tanıtım Bülteninden

Dert, insanı derviş ediyorsa bu mükâfattır... Dert, insanı ŞEMS ederse bu da fermandır... Dert, insanı kül ederse bu da AŞK'tır...  

Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 160

Ahir Zaman Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Megalodon Köpek Balığı Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhabalar Bugün sizlere Megalodon hakkında bilgi vereceğim.

26 Nisan 2024 Cuma Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan