Ana içeriğe atla

Afra İrem Duman - Efgan Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Kitap tanıtımlarımın başladığı ilk günde sizlere yakın zaman içinde facebook sayfamızda yarışması biten Afra İrem Duman'ın Efgan kitabını tanıtmak istiyorum. 
Kitabı henüz okuma şansım olmadı ancak yazarı tanıdığım kadarıyla genç ve güler yüzlü biri. Her zaman yeni ve genç yeteneklere şans verilmesi taraftarı olarak Afra İrem Duman'ın ilk kitabı Efgan da kendisine bolca başarı diliyorum. İlk adımlarını attığı bu yolda mürekkebi hiç bitmesin.Bol okuru olsun.

Kitabı okuduktan sonra ayrıca sizlere yorum yazacağım ki; okuyan arkadaşlar var ise kendilerinden  spoiler vermeden yorumları da ayrıca rica ediyorum. 

Keyifli Okumalar Dilerim.

Tanıtım Bülteninden

“Ne var, ne! Öldüm mü filan diye mi kontrol ediyorsun?! Allah kahretsin ki hâlâ yaşıyorum! Arayıp durma artık, yeter! Yalnız kalmak istiyorum!” dedim bağırarak. Bekledim, bekledim ve sonunda karşı taraftan ses geldi. “Dilhun?” Nefesim kesilir gibi oldu bir an. Çoktan kendime küfür etmeye başlamıştım bile. Hızla telefonu kulağımdan uzaklaştırıp kiminle konuştuğuma baktım. Telefonda ki Efgan Köşe’m yazısını görünce sanki sesini duymamışım gibi yine nefesim kesildi. Şaşkın bir şekilde telefona bakarken yine sesi ulaştı kulaklarıma. “Orda mısın? Dilhun?”

Sayfa Sayısı : 451

Basım Yılı : 2015

Peon Kitap

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Formasyon Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Nerede O Eski Kartpostallar?

Merhabalar Çocukluğumda yeni bir yılın gelmesini en çok kartpostal atabilmek adına severdim.