19 Mayıs 2015 Salı

Fatih Murat Arsal - Seni Sevmek İstemedim




Pınar ve Doğan...

Fatih Murat Arsal'ın en sevdiğim kitaplarından biri daha. 

Biri sizi gördüğünde çarpılsa ve sizin o anda ki kılık kıyafetinize dahi aldırmadan kaçırsa ne yapardınız? İşte Pınar ve Doğan'ın hikayesi de aynen böyle başlıyor.



Pınar henüz gençliğinin baharında nişanlı bir kızdır. Ailesi tarafından el bebek gül bebek yetiştirilmiş ve bir dediği iki edilmemiştir. 

Doğan ise hayatında aşka ve kadınlara inanmayan, onların hep gelip geçici olduğunu düşünen, hele ki evlilikten fersah fersah kaçan biridir.

Pınar ve abisi Deniz Mersin'de ki evlerinde sıradan bir gün yaşamaktadır. Pınar'ın nişanlısı da varken Pınar nişanlısı ile havuz başında günün keyfini çıkarırken eve gitme ister ve koşarak giderken birine çarpar. Hiç de hoş olmayan bu karşılaşma ile Pınar terslenerek yoluna devam eder.

Doğan ise kendisine çarpan bu kıza çarpılmıştır. Oraya neden geldiğini hatırladığında kendisini Pınar'ın abisinin yanında bulur. 

Deniz hayatını kumar oynayarak daha kolaylaştırmak isterken aslında kendisini daha zor duruma düşürmüştür ve borç batağına saplanmıştır. Doğan'ın kendisi için verdiği süre bitmiş ve Doğan'a olan borcunu maalesef ödeyememiştir. Doğan'ın ise aklında çarpışıp gözlerine bakan o kızdan başka bir şey yoktur ve Deniz'e bir teklifte bulunur. Senetlere karşılık Pınar.

Deniz her ne kadar istemese de borcunun çok büyük olduğundan ve bu meblağı karşılayamayacağından bu teklifi mecburi kabul eder. Doğan dışarı çıkar ve bikinisiyle neredeyse çıplak durumda olan Pınar'ı kolundan tuttuğu gibi arabaya bindirir ve uzaklaşır.

Pınar neler olduğunu anlamamıştır. Durumu Doğan anlattığında ise Pınar delirir. Ancak Doğan telefonunu çıkarıp avukatı aradığında her şeyin doğru olduğunu ve hayatlarının iki dudağı arasında olduğunu anlar. Ya ailesinin elindekilerini kaybedip fakir bir hayat sürmesine ve abisinin hapse girmesine göz yumacaktır yada bu adamın isteklerini yerine getirerek borçlarından kurtulacaktır. Artık Pınar için bir seçim şansı kalmadığında çaresiz boyun eğer. Ancak her şeye rağmen de Doğan'ı tehdit etmekten de geri kalmaz.

Sonrasında Doğan'la yaptıkları anlaşma sonucu Pınar Doğan'la beş ay gibi bir süre kalacaktır ve süre sonunda Doğan borçlarını silerek Pınar'ı serbest bırakacaktır. Peki ya Doğan ve Pınar'ın birbirine karşı olan duyguları ne olacak? Pınar Doğan'dan nefret ederken ve nişanlısına dönmek isterken; acaba Doğan'ın sevgisine ve çekimine kayıtsız kalabilecek mi? Daha da önemlisi Doğan Pınar'ı bu kadar çok severken beş ay sonunda gerçekten bırakabilecek mi?

Kitabın başındaki kaçırma sahnesi beni bitirdi. Doğan zaten Fatih Murat Arsal karakterleri içinde en tatlı olanı diyebilirim. Seni Sevmek İstemedim kitabını soluksuz okudum yine diğer kitapları gibi. Bu kitapta da Tahir, Tamer, Natalia ve Güney'i de okuyoruz. Fatih Hocam için ne desem azdır. Öncelikle de alçakgönüllüğü gerçekten çok güzel. Bunun dışında diğer kitap yorumlarımda da belirttiğim gibi kalemi çok kuvvetli ve her ne kadar mutlu sonla biteceğini bilmiş olsanız bile arada geçen olaylar yüzünden yine de paniğe kapılmamak elde değil. 

FMArsal bu kitabında aşka ve kadınlara inanmayan Doğan'ın kısaca Dodo'nun ve burnu gökten inmeyen, erkekleri elinde bir kukla gibi oynatan Pınar'ın hikayesini sunmuş bizlere. İtiraf etmeliyim bazen geri açıp okuduğum zamanlar olmuyor değil FMArsal kitaplarını ve ilk defa okuyormuş gibi yine aynı heyecanla bitiriyorum. İnsanın Fatih Hocam gibi kalemi okudukça okuyası geliyor. Ve ben en kısa zamanda yeni kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum. Kalemine sağlık Fatih Hocam. Çıktığın bu yolda yeniden yolun açık, okuyucun bol olsun.
Keyifli okumalar dilerim.

Tanıtım Bülteninden

Yeşil gözlü gizemli adam, o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü. Ama Pınar kadar güzelini, mücadelecisini, vahşisini görmemişti. Ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı. Pınar ise bu uzun boylu ve tehlikeli kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti. Ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. Hoşlanması da gerekmiyordu. Ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı. Güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı. Ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu. Bu çekici adama karşı seçenekleri sınırlıydı…

Ya evlenecek… ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı.

“Çok basit!” diye mırıldandı Doğan
“Kurtulmanıza karşılık… istediğim tek şey güzel KARDEŞİN”
Deniz güldü. Acı ama samimi bir gülüştü. “ Benden nefret edecek…
Ve senden de! O asla affetmez! En ufak bir fırsatta hayatımızı cehenneme çevirmeye çalışacak… İntikam alma hırsı asla sönmeyecek!”

“Senden hep nefret edeceğim diye fısıldadı Pınar. 

Çaresizlikten gözleri iyice sulanmıştı ama ağlamayacaktı. Ona bu lüksü vermeyecekti. “ Her gün bunu yüzüne karşı söylemekten mutlu olacağım… Anlıyor musun?
Senden tüm kalbimle nefret edeceğim!”


Sayfa Sayısı : 576



Basım Yılı : 2014



Ephesus Yayınları
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...