Ana içeriğe atla

Murat Sütçü - Aşk'a Rabıta

Merhabalar

Uzun zamandır aklımda olan ancak bir türlü fırsat bulamadığımdan bloğumda şiir kitaplarına yer verememiştim.
Nihayetinde bir şiir kitabı ile karşınızdayım ki; bundan sonra şiir sevenler için şiir kitaplarına da yer vereceğimizi duyurmak istiyorum.Murat Sütçü'ye öncelikle tarafımıza göndermiş olduğu imzalı kitabı için çok teşekkür ederim. 

İlk kitabı olmasına rağmen yazım tarzı başarılı ve Aşk'a Rabıtasını beğendiğimi söyleyebilirim. Kahraman Tazeoğlu, Serkan Özel ve Ahmet Batman tarzında yazıyor. Kendisine yazarlık ve şairlik hayatında başarılar diliyorum ve aşkı bir de Murat Sütçü'den okumak üzere kitaptan birkaç alıntı ile sizleri baş başa bırakıyorum.

Aşk'a Rabıta kitabından;

*Uzun yolculukların sonunda görecekse gözlerim gözlerini
  Ellerim değecekse sütten beyaz ellerine
  Sesin sukut aşkın bir haykırış olacaksa
  Ben geceyi de yolları da daha çok severim.

*Aşkı arıyorduk ama aşkı bilmiyorduk, insan bilmediği bir şeyi bulduğunu nasıl anlayacaktı ki?

*Ey kayıp diyarlarda ki meçhul sevgili,
  Zamanımız gelmedi mi hâlâ gel de kalbim huzura doysun.

*Benim Yaradan'dan senle ilgili tüm taleplerim ahiretimiz içindi,
  Çünkü dünya kaybetme, ahiret ise kavuşma yerimiz olacaktı.

*Seni tandığım zaman anladım ki;
 Aşk, dili susturup kalbi çokça konuşturmakmış.

*Akıl ve iman ile aşkı bulamayan insanlar;
  Öfke, haset ve kibre esir olurlar.

* ....Ve her kalp Dünya'da Cennet'i yaşamak için dokunur Aşk'a.

* Rabıta,
  Nefsi kalp, kalbi nur ile bağlamaktır.

Tanıtım Bülteninden

Aşk

Başlangıcı ve sonu bilinmeyen

Zamanın rakamlarında sınırlı kalmayan bir eylem
Bir duruş, bir dokunuş…
Sessizce dökerken gözyaşlarını gecenin karanlığına
Hasret yüreğinde bir yangın olup aydınlatırken tüm karanlıkları
Kimselerin bilmediği kimselerin görmediği bir gizemle yaşarken hayatı
Kâinat eşsiz güzelliği ile senden ibaret dururken karşımda
Sesin, dokunuşun, bakışın bir nur olup sararken bedenimi
Seni kelimelere döküp nasıl anlatırım ben aşk diye…


Sayfa Sayısı : 175

Basım Yılı : 2014

Mola Kitap

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?