Ana içeriğe atla

Ve 5 Yaşındayız

Merhabalar

Bugün benim için özel günlerden.
Bloğumda ilk "merhaba" dememin üstünden tam beş sene geçmiş. İlk yazmaya heveslendiğim zamanı düşünüyorum ve geçen zamana bakınca iyi ki yazmaya başlamışım diyorum. Kendim için ve oğluma miras bırakabilmek adına yazmaya başlamıştım. Amaç okuduğum kitap yorumlarını paylaşmaktı önceleri. Sonraları bu bana yetmemeye başlayınca her konu üzerinde yazmaya başladım. Sonra yavaş yavaş blog dünyasında dostlarım çoğaldı ve şu anda kocaman bir aile olduk.

Kendi başıma çıktığım bu yolculukta, oğlum ve sevgili can dostum Zuzu açtıkları bloglarını kapatarak, benimle birlikte yazmaya karar vererek destek oldular. Şimdi üç kişiyiz. Çok daha güzeliz. Onların da bu blogda yazmaya başlamaları beni hem çok sevindirdi, hemde çok duygulandırdı. İyi ki varlar. 

Geçen beş yıl içinde hayatıma dokunan herkese sonsuz teşekkürler. Bloğumu ziyaret edip, beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler. Blog ailem sizler iyi ki varsınız. İnsanın kendi ailesi dışında birileri olması çok güzel. Ömrüm vefa ettikçe yazmaya devam inşallah.

Hepinize önce şahsım, sonra Hayata Genç Bakış ve Bugünün Notu adına teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunmayı bir borç bilirim. Nice beş yıllarda hep beraber olabilmek dileğiyle.

Hepinizi seviyoruz. İyi ki varsınız. Sizlerle daha güzel günlere.

Beyda'nın Kitaplığı
Hayata Genç Bakış
Bugünün Notu

Yorumlar

  1. kutluyorum,yaratıcılığın,üretkenliğin daim olsun..

    YanıtlaSil
  2. Nice Yıllara Beydanın Kitaplığı :)

    YanıtlaSil
  3. Nice yıllara ve nice yazılara.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Daha nice yıllara 😊 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Daha çok güzel yılların olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel, tebrk ediyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Daha nice yıllarını burada hep birlikte kutlamak dileğiyle, iyi ki aramızdasın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Canım inşallah hep yazmaya devam. Hep beraber nice senelerimiz olsun:)

      Sil
  8. 5 yıl ne çabuk geçmiştir. ben de 6.yıldayım galiba. nice zamanlar burada olun. iyi ki varsınız =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar;
      Evet nasıl geçti anlamadım. İyi ki yazmaya başlamışım. Sizlerde iyi ki varsınız:)

      Sil
  9. Daha nice nice yıllar yazman dileğiyle :).

    YanıtlaSil
  10. Paylaşım dolu nice yıllarınız olsun inşallah : )

    YanıtlaSil
  11. İlkay Özgür;
    Hemen hemen aynı zamanlarda açmışız canım. Seninde kutlu olsun. Yazmaya devam:)

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara. Daha uzun yıllar buralarda oluruz umarım.

    Ben de blogda nasıl bu kadar aktif olduğunu merak ediyordum. Cevabımı almış oldum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Hep beraber yazmaya devam ederiz inşallah canım.
      Evet üç kişiyiz. Oğlum ve Zuzu fırsat buldukça takılıyorlar. En faal yine benim:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.