Ana içeriğe atla

Aimee Molloy - Mükemmel Anne Kitap Tanıtımı

Merhabalar

08.06.2018 cuma günü raflarda yerini alacak, farklı bir konusu olan polisiye bir kitap Mükemmel Anne.
Tanıtım Bültenini okumadan önce kitabın annelikle alakalı bir kitap olduğunu düşünmüştüm ama isim beni ters köşe yaptı. Resmen polisiyenin dibiymiş kitap. Listeme eklediğim kitabın tanıtım bülteniyle sizleri başbaşa bırakıyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, yeni yerler, yeni kitaplar ve yeni yazarlar keşfedin. Okuyun. Gülümseyin ve sevin. 

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

Bir web sitesi vasıtasıyla tanışmış, kendilerine “Mayıs Anneleri” diyen bir grup kadın onlar. Ortak noktaları bebeklerinin mayıs ayında doğması. Haftada iki kere bebeklerini de alıp bir parkta buluşuyor, annelikle ilgili deneyimlerini paylaşıyorlar.

Bebekleri iki aylık olduğunda yorgunluklarını atmak, biraz eğlenmek için bebekleri babalarına bırakıp felekten bir gece çalmaya karar veriyorlar. Aralarında bir de bekâr bir anne var. Bebeği Midas’ı bakıcıya bırakmak zorunda. Eğlencenin doruk noktasında bakıcıdan Bebek Midas’ın kaçırıldığına dair bir telefon geliyor ve kâbus dolu günler başlıyor.
Polis sorgusu sürerken, basının bütün ilgisi Mayıs Annelerine yöneliyor. Geçmişleri didik didik edilen annelerin hayatlarındaki sırlar bir bir ortaya çıkıyor.
Yayımlandığı hafta New York Times çok satanlar listesine giren Mükemmel Anne, Aimee Molloy’un ebeveynliğin zorluklarını, toplumun anneler üzerindeki baskılarını büyük bir beceriyle yansıttı- ğı yüksek tempolu, gerilim yüklü bir roman.


Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 312

Hep Kitap

Çevirmen : Begüm Kovulmaz

Yorumlar

  1. ayyy tam bana göre bu ya. Kesin okumalıyım dedim tanıtımını görünce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de ilgimi çekti. Anne gruplarına üye olmamak mı lazım acaba? :)

      Sil
  2. Ben de polisiyeciyim. Severim böyle kitapları. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet. Uzun zamandır polisiye okumadım. Yakında başlarım yine :)

      Sil
  3. güzelmiş konusunu sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. İsmi yanılttı beni önce. İçeriği farklıymış meğer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende ilk öyle sandımdı ama doğan görünümlü şahin çıktı :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?