Ana içeriğe atla

09.01.2018 Kitapyurdu Kitap Alışverişim

Merhabalar

Aralık ayında yaptığım Kitapyurdu alışverişimde kitap kılıfı aldığımdan bahsetmiştim. Ben en büyük boyunu almıştım ve gerçekten çok memnun kaldım. Ama hesaplayamadığım kısım ise küçük kitaplarda bu kılıfın büyük gelecek olmasıydı.

Bu nedenle bende m ve xs olan kitap kılıflarını da almak istedim. Ayrıca kitap kılıfınız yoksa mutlaka edinin. Gerçekten çok işime yaradı. Geçen hafta oğlumun kurs çıkışını beklerken okuduğum kitap kılıflıydı ve meraklı bakışlardan uzak gönül rahatlığıyla kitabımı okudum. Bakıyorlar ama kılıf olunca hemen kafalarını çeviriyorlar. Güzel ben sevdim bu işi. Yalnız Aralık ayında aldığımda 12,90.-TL olan kılıflar 13,90.-TL olmuş. 2,00.-TL zarardayım ama sağlık olsun ne yapalım.

Siparişime kargo ödememek adına tabii ki kitap almazsam olmazdı. Barbara Wallace Sen, Ben ve Bir Hafta Sonu almayı düşündüğüm bir kitaptı. Fiyatı da güzel olunca hemen ekledim sepete. 7,90.-TL

Selvi Atıcı Pinokyo'nun Rüyası uzun zaman sosyal medyada gördüğüm ama almak için fiyatının düşmesini beklediğim kitaptı. Çokta uygun olunca sepete ekledim. 9,90.-TL

Hatırlarsanız İş Bankası Kültür Yayınlarının Hasan Ali Yücel Klasiklerini tamamlayacağımı söylemiştim. Savaş Sanatı kitabına öncelik vermem maalesef ki Ufak Tefek Cinayetler dizisi yüzünden oldu. Oya'nın bir sahnede bu kitabı okuyor olması merakı katladı. Hatta bu hafta sonu oğlumu kurtsa beklerken hemen okumayı planlıyorum. Fiyatı: 5,60.-TL

Bu alışverişime toplamda 51,20.-TL ödedim.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere. Mutlu hafta sonu olsun. Allah'a emanet olun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Keyifle okuyun😊kılıflar da çok güzel görünüyor 😄

    YanıtlaSil
  2. Kitap kılıfı ne işe yarıyor tam olarak? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların kenarlarının kıvrılmasını önlüyor. Ayrıca topluma açık yerlerde ne okuduğunuzu görmek isteyen meraklı gözlerden de uzak kalıyorsunuz. Tavsiye ederim :)

      Sil
  3. kitap kılıfları kullanışlı birşeye benziyo,motifli falan çok güzellermiş..biraz entel işine benziyo 🙂ama bence farketmez herkes kullanabilir..elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında entel işi değil. Farklı modelleri de var. Erkeklerde kullanabilir. Ama bu seçtiklerim kadın-erkek fark etmez kullanılabilecek modeller. Deneyin. Ben toplu yerlerde kitap okurken çok rahat ettim :)

      Sil
  4. Merhabalar, blog keşit etkinliği başlattım. Katılırsanız çok memnun olurum!
    Sevgilerimle!B.
    https://benirva.blogspot.com.tr/2018/01/blog-kesif-etkinligi-suresiz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tabii ki de katılırız:) Oğlum ve ben :) Teşekkürler.

      Sil
  5. Kılıflar çok güzel ya. Gerçekten iyi olur otobüslerde meraklı bakışlardan korunmak için. -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım. Oğlumu beklerken özellikle ne okuduğumu merak edenler oluyordu. Neredeyse kitabın içine düşecek. Şimdi rahat rahat elime alıp okuyorum. Millet dumur :)

      Sil
  6. Kılıflar iyiymiş. Bende alayım kendime. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları