Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 19 - Seni Tanıyabilir Miyim?

Merhabalar

Sevgili Kiremithanem bir mim başlatmış ve beni de mimlemiş. Ayrıca sevgili Yurdagül'de mimledi. Kiremithanem'in mim yazısını buradan Yurdagül'ün mim yazısnı da buradan okuyabilirsiniz. O zaman başlayalım.

1- Kaç yaşındasın? Mesleğin Nedir?

Ama ilk andan yaş falan oldu mu şimdi? Kadına yaşı, erkeğe maaşı sorulmazmış. Mesleğim muhasebe. Özel bir şirkette Muhasebe Müdürüyüm.

2- Nerede yaşıyorsun? En sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın?

Eskişehir'de yaşıyorum. Çocukluğumda halam ve amcamlar Odunpazarı evlerinin olduğu semtte oturduğu için Odunpazarı evlerini çok severdim. Şimdilerde turistik bölge oldu ama yine de zaman zaman gidip oralardaki anılarımı yad etmeyi seviyorum.


3- Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?

Yeni bir güne uyanabilmek, sabahları eşim ve oğlumu görebilmek ve hep beraber olduğumuza şükretmek benim mutluluk sebebim. 

4- En sevdiğin meşguliyetin/hobin nedir?

Blog yazmak, kitap okumak, gezmek ve yemek yapmak. 

5- Evinin en sevdiğin köşesinden bir fotoğraf paylaşır mısın?

En sevdiğim yer yatağım. Orada kitap okumayı seviyorum. Mahrem olduğundan üzgünüm yatağımın fotoğrafını paylaşamayacağım.

6- En sevdiğin kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın?

Yakın zamanda okuduğum Zachary Petit'in Fikirlere Kedi Gibi Davranın kitabından alıntı vereyim. Normalde roman tarzı okuduğumdan alıntı vermek çok uzun olacak. Aynı zamanda da kitabı okumayanlar da pek bir şey anlamayacaklar. 

Eğer dağınık bir masa dağınık zihniyet alametiyse, o halde boş bir masa neyin alametidir? "Albert Einstein"

Ne gibi görünmeye çalışıyorsak O'yuz. Bu yüzden ne gibi görünmeye çalıştığımıza dikkat etmeliyiz. "Kurt Vonnegut"

7- Şahit olduğun bir mucize var mı?

Benim mucizem oğlum. Onu kollarıma aldığım gün Allah'ın bana verdiği en büyük mucizeyi gördüm ve şükür ki hayatımızda.

8- En çok görmek istediğin ülke hangisidir?

İtalya ve Roma'yı çok merak ediyorum ama aslında tüm yurt dışı ülkelerini merak ediyorum. Bu nedenle de yakın zamanda pasaport aldık. Nasipse önce vizesiz olanlardan başlayarak ömrümüz yeterse hepsine gideceğiz.

9-Sana göre en büyük başarın nedir?

Eşimle evlenmek. :) 

10- Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nelerdir?

Gezip görmediğimiz tüm ülkeleri başta Türkiye olmak üzere gezmek. Birde deniz kıyısında bir ev alıp eşimle Türk Sanat Müziği dinleyerek sohbet etmek ve denize karşı kitap okumak.

Mimi yapmayan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum. Yapanlar yorum kısmına linklerini bırakırlarsa hemen okuruz.

Yeni yazılarımda görüşene dek, kendinize iyi bakın. Gülümseyin. Okuyun ve bolca gezin.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. 9.sorunun yanıtı beni gülümsetti :) Çok keyifli bir mim olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bende severek yapmıştım. Sevgiler :)

      Sil
  2. İtalya turları çok uygun ve çok güzel oluyor.Kızım gitmişti çok memnun kaldı.Ayrıca İtalya gezisinden sonra İtalya'da 6 ay erasmus yaptı.Ben de gitmek istedim bir türlü kısmet olmadı.Benim de gitmek istediğim yerlerden:)
    Güzel bir mim yazısı olmuş.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtalya gerçekten çocukluğumdan beri çizme şeklindeki ülkesiyle ilgimi çeker. İnşallah ikimize de bir gün gitmek kısmet olur. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları