Ana içeriğe atla

Gülümseme Sebebim Kitap Kardeşim

Merhabalar

Dünkü yoğunluğum nedeniyle paylaşamadığım ama o yoğunluk arasında yorgunluğumu alan bir paylaşımla geldim.

Kitap kardeşim olduğunu geçen ki yazılarımda söylemiştim. Kitap kardeşlerimden gelen kargoları açmayı çok seviyorum. Bilmediğiniz bir yazar ve bilmediğiniz bir kitabı size geliyor. O gün yüzündeki gülümseme oluyor. O kargoyu açmanın heyecanı da paha biçilemez. Bu sefer ki kitabım Ankara'dan geldi. Sevgili kitap kardeşim bana tarihi bir aşk romanı olan Elizabeth Loupas'ın Düşesin Zaferi kitabını göndermiş. Yanındaki hediyesi de çok güzel. Ayraca resmen bayıldım. Ama her zaman olduğu gibi oğlum el koydu. Kahve göndermesi de kahve düşkünü birine verilebilecek en güzel hediye. Ama en güzeli içine yazdığı yeni yıl notu. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım.

Sevgili Ankaralı kitap kardeşime çok teşekkür ediyorum. Bakalım ben hangi kitabı göndereceğim?

Yeni yazılarımda görüşene kadar, kendinize bir kitap kardeşi bulmanız dileğiyle. Okumayı ihmal etmeyin. Gülümseyin.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.