Ana içeriğe atla

21.10.2017 Gratis ve Bargello Alışverişim

Merhabalar

Ekim ayında sadece saç kremi almak için girdiğim, bir dünya alışveriş yaptığım Gratis ve oğlumun büyümeye başlamasıyla kendisine bakım yapma çabasına girdiği şu günlerde parfüm sevdasına düştüğü için Bargello'dan ona ve kendime aldığım parfüm alışverişim ile geldim. Hadi bakalım neler almışız?


Bargello 323 numara benim kışın çok severek kullandığım ve kokusu çok kalıcı bir parfüm. Şekerli bir kokuya sahip. Adı 212 Sexy Klasik. Oğlum da 750 numarasını beğendi. Zaman zaman orjinal parfümler kullansak da doldurma parfümün fiyat cazibesi de tartışmasız. Bu alışverişime toplam 45,00.-TL ödedim.


Uzun zamandır Elseve Mucizevi Yağ serisini kullanmamıştım. Saç kremi ihtiyacımı bu üründen yana kullandım. Yapısını seviyorum.Saçlarımın kolay taranmasını ve yumuşacık olmasını sağlıyor. İçeriğinde 6 çiçek özü yağı bulunuyor. 



Saç bakımına önem veriyorum ve yeni ürünler denemeyi de seviyorum. Loreal mucizevi yağ banyo sonrası bakımı merak ediyordum ve indirimde de olunca hemen aldım. Boyalı ve kuru saçlara sahip olunca, saç bakım yağları kaçınılmaz oluyor. Benim aldığım ürün yıpranmış saçlar için olanı. Vaatleri arasında saç tellerini onarmak ve ipeksi bir doku kazandırmak var. Bakalım gerçekten işe yarayacak mı?



Elseve Mucizevi Yağ serisi Besleyen & Şekil Veren Yağ Kremi. Bu kremi duş sonrasında kullanıyorsunuz. Daha öncede kullanmış ve memnun kalmıştım. Kuru Eskişehir ayazında bu tarz ürünler saçları besleyip nemlendiriyor. Hem de duş sonrasında uygulandığında bakım yaparken, saçlarınızın daha kolay ve yıpranmadan taranmasını da sağlıyor.



Pantene Yağ Terapisi Argan Yağlı Elixir Durulanmayan Saç Bakım Yağı. Bu ürün kasa arkasında indirimdeydi. Yıpranmalara karşı koruma için merak ettim ve aldım. Umarım memnun kalırım.



Wet N Wild'ın bu far paletinin renklerini çok beğeniyordum. İndirimde hiç denk gelmemişti. Kasa arkasında indirime girince hemen aldım. 13,00.-TL fiyatı vardı. Bir tek bu ürünün fiyatını hatırlıyorum. Diğer ürünlerin tek tek fiyatlarını maalesef hatırlamıyorum ve fişini de bulamadım ama kredi kartı ekstremden toplam alışveriş tutarını baktım ve Gratis alışverişime toplamda 61,82.-TL ödemişim.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, hayatı kaçırmayın. Okuyun. Gülümseyin. Hayat kısa, yarına çıkmaya senet yok. O zaman anı yaşayın. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?