Ana içeriğe atla

Anneler Günümüz Kutlu Olsun

Merhabalar

Bir anne olarak anneliğin ne kadar kutsal bir şey olduğunu biliyorum. Hayatımda yaptığım en güzel şey bir evlat dünyaya getirmek oldu. Rabbim bana bu kutsal sıfatı layık gördü ve bir evlat nasip etti. İnşallah dileyen herkese de nasip olur.

Bu güzel günde başımızın tacı tüm annelerimizin ve anne adaylarımızın anneler gününü kutluyorum. Evlatlarımızla birlikte daha nice nice anneler gününe erişmek nasip olsun. Önemli olan hediye değildir. Her ne kadar bu günü kapitalizmin bir parçası haline getirmeye çalışsalar da; evladımdan gelen bir öpücük tüm hediyelerden daha değerli. Zaten bu nedenle hediye de istemiyorum. Evladım sağlıklı sıhhatli yanımda olsun yeter. Bir gülüşü, bir öpüşü zaten dünyanın en güzel hediyelerinden daha değerli. 

Anaokuluna giderken anneler gününde bize verilebilecek en güzel hediye olarak evladımın el izi olan çerçevelenmiş bir fotoğraf hediye etmişlerdi. Ben bu hediye için o kadar duygulanmıştım ki; kaç gün gözlerim dolu dolu gezdim hatırlamıyorum. Fotoğrafın içinde de bir yazı vardı. Bir daha beş yaşında olmayacağım. Sana el izimi armağan ediyorum. Bu yazı bana çok dokundu. Gerçekten evladım bir daha o yaşında olmayacaktı ve o küçücük el izini bir daha hiç bir yerde göremeyecektim. O yazıyı aşağıda sizlerle paylaşıyorum. Rabbim herkesin evladını bağışlasın. Evlat sahibi olmak isteyenlere de nasip etsin.

Herkesin bu anlamlı günü güzel geçsin. Sevgiler.

Hoşça kalın.

CANIM ANNECİĞİM

İşte sana evin her köşesinde mobilyalarda,
duvarlarda, aynada, camda, sehpada her gün
temizlemekten bıktığın kirli parmak izlerim.
Şimdi beş yaşındayım. Gün geçtikçe büyüyorum ve
etrafa bıraktığım izler azalıyor.
Onun için sana büyüdüğüm zaman özleyeceğin küçücük sevimli ellerimin izlerini, bir anı olarak hediye ediyorum.

SENİ ÇOK SEVİYORUM

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN

CANIM ANNEME

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan