Ana içeriğe atla

Aliexpress Alışverişim 3

Merhabalar

Bu sıralar Aliexpress'e bizim deyimimizle Ali Amca'ya fena sarmış durumdayız. Ancak daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi siparişi aynı anda vermiş olsak bile ürünler farklı farklı firmalardan ve ülkelerden geldiği için, bize teslim süresi maalesef aynı olamıyor. Bakalım son olarak neler gelmiş?
Kabarcıklı zarflar maalesef ülkemizde çok pahalı. Tanesi A5 boyutunda olanların bile 2,00.-TL. Bu nedenle de baktım ki burada fiyatı uygun. Neden sipariş vermeyeyim dedim. Denemek amaçlı 10'lu paket sipariş ettim. Gayet güzel şekilde ambalajlanıp gelmiş. Dış yüzeyleri kâğıt olanların fiyatları biraz daha pahalıydı. Bende naylon olanlardan sipariş ettim ve sanırım bunlar daha iyi oldu. Üzerine etiket yapıştırarak blogger arkadaşlarımla mektuplaşma ve kartpostal etkinliklerinde kullanmak üzere aldım. Bir daha ki siparişimde kâğıt olanlarını denemek istiyorum. 10'lu paketinin fiyatı 1,42.-$ yaklaşık 5,40.-TL

Makyaj çantasını gördüğümde rengi ve kullanışlı olması açısından dikkatimi çekmişti. İyi ki de almışım dediğim bir ürün oldu. Zira çantama günlük makyaj malzemelerimi kullanmak adına transfer oldu. Ürün çok hafif ve geniş. Çantada kullanım için ideal. Fiyatı : 1,53.-$ Yaklaşık 5,80.-TL

Fondöten Süngerleri almak istediğim bir üründü. Ancak çok pahalı olduklarından açıkçası o kadar para vermek istemedim. Emin olun bir ara bulaşık süngerleri de aynı işi görüyordur herhalde diye düşünmedim de değil hani. Gelen ürünlerin emin olun markalı ürünle karşılaştırdığınızda hiç bir farkı yok. Markalı bir sünger arkadaşımda vardı ve denedim. Fondöten yeme kısmı ikisinde de aynıydı. Demek ki o kadar para vermeye de gerek yokmuş. Aldığım için çok da memnunum. Ayrıca süngerler küçük olduğundan günlük makyaj çantasında da yer kaplamıyor. İki ürünün fiyatı 0,65.-$ Yaklaşık 2,47.-TL 

Önceki Aliexpress alışverişimde aldığım bir üründü takı kutusu. Ben bu ürünü küpelerimi koymak için kullanıyorum. Ancak daha önceden aldığım yeterli gelmeyince bir tane daha sipariş vermem gerekti. Ürünün şeffaf olması kullanırken kolaylık sağlıyor. Fiyatı : 0,42.-$ Yaklaşık 1,59.-TL

Bu seferki gelen ürünler bu kadardı. Gelecek bir kaç ürün daha var. Yeni siparişlerde verilmeyi bekliyor. 

Sizlerde Aliekspressten ürün aldıysanız yorumlarını bekliyorum. Yeni yazılarımda görüşmek üzere.

Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı