Ana içeriğe atla

26.05.2017 A101 Kitap Alışverişim


Merhabalar

Bir yerlerde Beyda kızımız yine ve yine rahat durmuyor. Yine kitap alıyor. Eşi ağlıyor. Diyor "Beyda alma." Beyda dinlemiyor. Çıldırmış gibi kitap alıp, kitap okuyor. Kredi kartı da ağlıyor, feveran halinde. Ay sonunda ekstre çarşaf çarşaf olmuş ama Beyda laf dinlemiyor. Yine alıyor. Hep alıyor.
Malumunuz ben hiç sevmem ama nasıl olduysa yine kitap alıvermişim. Bakalım neler almışım.

İtiraf ediyorum; bu kez A101'deki indirimi kaçırmışım. Arkadaşımın biri sosyal medyada paylaşınca yüreğime oturdu. "Nasıl kaçırmışım" dedim. Hemen akşamına işten çıkar çıkmaz A101'de aldım soluğu ve sürpriz. Kitapların hepsinden vardı. Ben de topladım. Fiyat 3,95.-TL Halen daha almak isteyenler varsa belki kalmıştır diye bu yazıyı öne çektim ve hemen paylaştım sizlerle. 

Cynthia Swanson Tozlu Rüyalar Kitapçısı alınacaklar listemde bekliyor ve kitabı açıkçası çok da merak ediyordum. Aslında kitap almaya da sadece bu kitap için gitmiştim ve bulabileceğimden de çok endişeliydim. Bu kitapla birlikte diğer kitaplarda bonus oldu.

Linda Howard Aşk Tuzağı kitabını da yine A101'den indirimli olarak almıştım. Zamansız Fırtına'yı görünce hemen aldım. Yazarın kitaplarını okumak henüz nasip olamadı ama okuyanlar kaleminin iyi olduğunu söylüyor.

Celeste NG Sana Söyleyemediğim Her Şey kitabı da benim için sürpriz ve bonus kitap. Zira alınacaklar listemde bekliyordu ve bu fiyata bulduğum için inanılmaz mutlu oldum.

Melisa Senate'nin Kırık Kalpler Tamircisi ve Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu kitaplarını duymuştum. Ama almaya fırsatım olmamıştı. Sevme Beni Yanarsın kitabı ise yazarın son çıkan kitabı. Sanırım benim şezlong kitaplarından olsa gerek. Yazarın son kitabı alarak yazarın kalemiyle tanışacağım. Bu seferde böyle olsun.

Şu anda aldığım kitaplardan var mıdır? bilemiyorum ama siz yine de A101 mağazalarına bir bakın isterseniz. Belki de içlerinden kalanlar vardır. Fiyatları gayet uygun. Kaçırmayın.

Yeni yazımda görüşmek üzere.

Hepinize Hayırlı Ramazanlar ve İftarlar. Allah tuttuğumuz oruçlarımızı kabul etsin inşallah.

Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Yeşil Yol