Ana içeriğe atla

25.04.2017 Kitap Sihirbazı Kitap Alışverişim


Merhabalar

Bu sıra acayip coşmuş durumdayım. Evden kovulmam yakındır ama eşim sağ olsun büyük bir sabır gösterip halen sesini çıkarmadıysa demek ki; o zaman ne yapıyoruz çılgın gibi kitap almaya devam ediyoruz. Hadi bakalım. Sırada Kitap Sihirbazı kitap alışverişim var. Bakalım yine neler toplamışım.
Bu sıra taktığım isimlerden biri de Fatma Erdek. Tüm kitaplarını deli gibi toplamış bulunuyorum. Fotoğrafta yer almayan bir kitabı vardı. Kara Kış, Beyaz Düş. Onu da Eskişehir İnsancıl kitap evinde buldum. Üstelik 10,00.-TL gibi bir fiyata. Zira kitabın baskısı yok. Türkiye genelinde bakmadığım yayın evi kalmadı ama bazen aradığınız gözünüzün önündedir ve görmezsiniz ya. Benim ki de aynen öyle bir durum oldu ama neyse ki, buldum rahatladım. 

Fatma Erdek Erken Rüya Zamanlar kitabını kütüphaneden alıp okumuş ve beğenmiştim. Kütüphaneme katmak zaten aklımdaydı. Şükür seri tamamlandı. Kitabın yorumunu buradan okuyabilirsiniz.

Malum Burcu Büyükyıldız kitaplarını topladım. Önceki yazılarımı takip ettiyseniz zaten biliyorsunuz. Bilmeyenler için söyleyeyim Bir Günah Gibi kitabının baskısı yok. Bu kitabı da çok aradım ve sonunda yazar ile irtibata geçip bulamadığımı söyledim. Kitap Sihirbazı sitesinde satıldığını söyledi. Evet şükür ki bu kitaba da kavuştum. Seri tamamlandı.

Ayşenur Kayabaşı Fotoğraf kitabı sanırım bir romantik komedi. Çerezlik kitaplar sıkıntılı zamanlarda iyidir deyip, sepete ekledim.

Jose Mauro De Vasconcelos'un daha önce oğluma 3 tane kitabını almıştım. Oğlum Kardeşim Rüzgar, Kardeşim Deniz kitabını çok istiyordu. Onu da sepete ekleyiverdim.

Gelelim Kitap Sihirbazının hediyelerine. Peyniraltı Edebiyatı dergisinin bir sayısını göndermiş. Bu dergiyi okuduktan sonra eşimin kardeşi Edebiyat Öğretmeni olduğundan kendisine hediye edeceğimi söyledim. Çok sevindi. Kısa zamanda sizlerle de bir kaç fotoğrafını paylaşmayı planlıyorum. Ayrıca dergi içeriğinden de bahsedeceğim.

Bookstagram kupası ve bir sürü ayracın yanı sıra, 100,00.-TL üzeri siparişlerde Talip Demir'in Maveraya Giden Sır kitabı hediyeydi ve bu güzel kitabı da siparişimle birlikte göndermiş. Çok teşekkürler. 

Alışverişime toplam 105,89.-TL ödedim.

Yeni yazımda görüşmek üzere. Herkese bol okumalı, bol kitaplı günler.

Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları