Ana içeriğe atla

22.04.2017 Yver Rocher Alışverişim

Merhabalar

Herkesin öve öve bitiremediği Yver Rocher markasını uzun zamandır denemek istiyordum. Elimdeki banyo malzemeleri de bitmek üzere olunca hadi dedim deneyeyim. Bakalım neler almışım.



Yver Rocher Duj Jeli Badem-Portakal Çiçeği kokusunu çok sevdim. Ferah bir kokusu var. İki ürünlü paket yapmışlar ve normal fiyatından yaklaşık 10,00.-TL gibi bir indirimi  vardı.



Yves Rocher Saç Oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Şampuan. Saç dökülme problemim malum. Saç dökülmesini engellemesiyle ilgili bir sürü duyum aldığım bu şampuana bir şans vermek istedim. İçeriğinde Organik Beyaz acı bakla ve proteinler mevcut. Umarım verdiğim paraya değer.



Yver Rocher Besleyici Saç Kremi. Saçlarımdaki boya nedeniyle saç kremi kullanmam gerekiyor. Bu nedenle de Organik Yulaf ve Badem Yağı içeren saç kremini aldım. Daha önce başka bir markanın bu içerikteki saç kremi saçlarıma iyi gelmemişti ama umarım bu iyi gelir.



Yver Rocher Renk Koruyucu Saç Spreyi. Diğer adıyla durulanmayan saç spreyi de diyebiliriz. Duş sonrası saç bakımı ve renk koruması için aldım. Aynı zamanda da boyanın daha uzun süre kalıcı olmasını. Vaadlerini yerine getiriyorsa vazgeçilmez bir ürün olabilir diye düşünüyorum.


Yver Rocher alışverişim bu kadar. Ürünlere toplam 133,00.-TL ödedim. Fiyat olarak pahalı. Fakat içinde paraben, silikon vb. ürünler bulunmuyor ve hayvanlar üzerinde de test edilmiyor. Umarım övdükleri kadar vardır ve verdiğim paraya değmiştir.

Kullandıktan sonra ürünlerle ilgili ayrıntılı yorum gelecek.

Ayrıca sizlere Yver Rocher sadakat Karttan bahsetmek istiyorum. İlk alışverişinizde sizlere bir kart çıkarılıyor ve bu kartla puan kazanıyorsunuz. Puanlarınızı sonraki alışverişlerinizde kullanabiliyorsunuz. Her 1,00.-TL 1 puan. Ürünlerin belli puanları var ve bu puana eriştiğinizde o ürünleri satın alabiliyorsunuz. Örneğin Duş Jeli 200 puan gibi. Tamamen puanını kafadan attım. Yani bunun gibi puanlara karşılık gelen ürünler satın alabiliyorsunuz. Kartı ilk çıkardığınız tarihten itibaren bir ay içinde ilk alışverişinizde sizlere bir şampuan hediye ediliyor ve mağazadaki tüm ürünlerin indirimsiz fiyatları üzerinden %30 indiriminiz mevcut. Doğum günlerinizde de size özel indirimler ve hediyeniz de oluyormuş. Bunu daha deneyimleme şansım olmadı. Olursa size ayrıca yazarım. Zaman zaman kartınıza özel indirimler de oluyormuş. Fakat internet üzerinden yapılan alışverişler maalesef puana işlemiyor. Bu kart sadece mağazalarda geçerli. Bana göre bu uygulama saçma olmuş. Kart sonuçta o şirkete aitse internet satışları da sonuçta onların cebine giren para. Mağaza ya da internet satışı ne fark eder ki. Anlayacağınız puanlarınızın heba olmaması adına mağazaya gitmeniz gerekiyor.

Herkese bakımlı ve kitaplı günler. 

Yeni yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?