Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 1 - En Çok Beğendiğim 15 Kitap

Merhabalar

Blogger arkadaşların yaptığı bir mimleme olayı vardır. Bir konu hakkında önce kendin yazı yazarsın sonrasında da blogger arkadaşlarını mimleyerek aynı soruları onların cevaplamasını beklersin. 

Açıkçası benimde aklımda olan bir şeydi bu mimleme olayı ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Fakat blogger arkadaşlar sağolsun beni de mimlemeye başladılar ve çok da hoşuma gitti. Mimleyen herkese teşekkürler.

Bir Makine Mühendisinin Bloğu En Çok Beğendiğim 15 Kitap isimli bir mim başlatmış ve beni de mimlemiş. Hatırlanmak güzel çok teşekkürler. Kitap alacak arkadaşlara da yararı olacağını düşünerek kendi ilk 15 kitabımı yayınlıyorum. Mimlendiğim yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Bende aşağıdaki blogları mimliyorum ve cevaplarınızı en kısa zamanda bekliyorum. 

Hepinize keyifli okumalar. Sevgiler.

  1. Reşat Nuri Güntekin-Çalıkuşu (İlk okumayı sevdiren kitaptır. Unutamadım.)
  2. Frances Hodgson Burnett - Gizli Bahçe (Çocuk Kitabı) 
  3. Fatih Murat Arsal - Tüm Kitapları ayırım yapamadım kusura bakmayın.( Her birini ayrı seviyorum.)
  4. Kristin Hannah - Kış Bahçesi
  5. John Steinbeck - Fareler ve İnsanlar
  6. Işıl'ca - Bir Türk Masalı Serisi / Duygu - Ali'm - Bekir - Sedat (Seri halinde kitaplar olduğundan ayıramadım. Son kitabı Sedat'ta çıkmak üzere. Onu da şimdiden eklemiş olayım.)
  7. Ceyda Kınay - Hüzün Feneri
  8. Harlan Coben - İhanetin 5 Yüzü
  9. Esra Pakkan - Yanılgı (Yazarın kendi hayatının gerçek hikayesidir. Devamı gelecekti ama daha çıkmadı.)
  10. Sinan Akyüz - İncir Kuşları (Gerçek bir hikayedir. Mutlaka okunmasını tavsiye ederim. Gözyaşlarımı tutamamıştım.)
  11. Asude - Pabucumun Ajanı 1-2 (Kahkaha eşliğinde okunan bir kitap.Topluluk da okumayın. Deli gözüyle bakıyorlar.)
  12. Mehtap Soyuduru Çiçek - Yolcu
  13. Jojo Moyes - Senden Önce Ben
  14. Debbie Macomber - Kitapları seri gibi olduğundan kitap adı yazamayacağım (Kalemini seviyorum ve tüm kitaplarını okurum.)
  15. David Baldacci - Altıncı Adam

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?