Ana içeriğe atla

Ece Evren - Kara Pazarlar Kitap Tanıtımı

Kader büyük sürprizini belli ki en sona saklamıştı…
"..Yaşayabileceklerim herhalde bunlardan ibarettir düşüncesiyle; içimle hesaplaşıp, bilanço karmaya hazırlandığım günlerden birinde; geçmişimin içinden, ismimle beni çağıran bir sesle irkildim. Bu sesi ve sahibini tanıyordum.

On yedi yaşımın sarhoşluğuyla onu kendime aşık edip, birden bire arkamı dönüp terketmiştim. Beni çok seven ve unutamayan bu adamın, bana ’Acaba intikam duygularıyla ve hesaplaşmak için mi geldi?‘ diye düşündürecek, andıran söylemleri oldu. Ama hayata yeniden tutunacak bir daldı bu, her şeyden öte onu sevmem hiç de zor olmadı. Tanıştığımızdan beri çok güzel günler geçirmemize rağmen, son zamanlarda amansız bir kişilik savaşına girdik. Birbirimize gerçekten çok kızıyor ama gecikmeden affedebiliyoruz. Bakalım hangimizin aklı, tecrübelerimizin desteğiyle galip gelip, bizi nasıl bir mecraya sürükleyecek, Aşkın yaşı yoktur örneğine uyan birlikteliğimizi, an be an tüm içtenliğimle anlattığım ve sonuna kadar da anlatacağım bir sevginin hikayesidir bu.."

Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 298

Gece Kitaplığı

Yorumlar

  1. Eski aşkları anlatan güzel bir romana benziyor tanıtım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan