Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 32 - Kokteyl

Merhabalar

Sevgili Berfce ilk mimini başlatarak bir mim etkinliği başlatmış. Kendisinin bu ilk miminde beni de unutmadığı için çok teşekkürler.
Berfce'nin mimini buradan okuyabilirsiniz. Aynı zamanda Tuğçe'de bu mimde beni mimlemiş. Tuğçe'nin mimini de buradan okuyabilirsiniz. Hadi o zaman sorulara geçelim.

1-) Okuduğun en güzel kitap hangisi? 
Bana okumayı sevdirdiğinden ve bende ayrı bir yeri olduğundan dolayı Reşat Nuri Güntekin ve Çalıkuşu.

2-) Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisidir?
Emel Sayın Gideceğim Yere Beni De Götür

3-) Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı? Varsa hangisi?
Ben Yeşilçam hayranıyım ve eski Yeşilçam Aşk filmlerini defalarca izledim. Halen daha bıkmadan izlerim. Hem de tüm repliklerini bilmeme rağmen hiç izlememiş gibi.

4-) Bir renk olsan hangi renk olurdun?
Kırmızı. 

5-) Karşı cinste aradığın en önemli 3 özellik nedir?
Sevgi, Saygı ve Sadakat

6-) En beğendiğin yabancı dizi hangisi?
Yakın zamanda izlediğim bir dizi yok. Ama çocukluğumdan halen hatıramda olan Hayat Ağacı adında bir dizi vardı. Yeniler bilmez belki ama o dizi yeniden yayımlansa yine izlerim.

7-) Karşı cinste gördüğünde hemen soğuyabileceğin davranış nedir?
Kibirli olması. 

8-) Gelmiş geçmiş en iyi Türk dizisi hangisi? 
Bizimkiler

9-) Bir yerden yüklü bir miktar pazar kazansan o parayı naparsın?
Kitapçı açarım.

10-) Aşk herseyi affeder mi?
Yerine göre değişir ama genelde affetmez.

11-) Aşk mı gurur mu?
Tabii ki de aşk.

12-) Evde yangın çıktı ve hemen çıkman gerekiyor. Kendinle birlikte neyi çıkartırsın?
Oğlum ve eşim. 

13-) Şimdiye kadar yaptığın en büyük çılgınlık nedir?
Masada kalma riskime karşın, genel anestezi sezeryan doğuma girmek.

14-) En garip alışkanlığın nedir?
Yatarak kitap okumak. Oturarak okuyunca anlamıyorum.

Bu mim yapmayan herkesi mimliyorum. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, okumayı ve gülümsemeyi ihmal etmeyin.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Çalıkuşunun filmini severek izlemiştim..Benim de favrim sayılır..✔ Güzel bir mimdi,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende çok severim. Aydan Şener ve Kenan Kalav harikaydı :)

      Sil
  2. Yaaa çok güzel olmuş emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çalıkuşu benim de sevdiklerimdendir.😊 Çok tatlı bir mim olmuş, keyifle okudum.🤗
    Bu arada senin yazıların benim okuma listemde neden hiç gözükmüyor. Üstelik seni takip de ediyorum.😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşu candır. Ben teşekkür ederim canım.
      Canım blogger ile ilgili bir sorun sanırım. Nedenini bende bilmiyorum. Herhangi bir ayar değişikliği de yapmadım oysa ki.

      Sil
    2. Anladımm.. En kısa sürede düzelir inşallah..

      Sil
  4. 2 sezaryen doğum yaptım.İlki normal doğumdan sezaryene dönmek zorunda kaldı Ve hep '' kendim ve bebek için en hayırlısı neyse o olsun'' diye dua ettim. Allahım sağlıktan noksan bırakmasın inşaAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Benim son anda belli oldu ve ben epidural ya da spinal sezeryana giremezdim. Tansiyon problemi çıkacaktı bu sefer heyecandan. Bu nedenle ne olacaksa olsun dedim. Genel anesteziye girdim. Ama masada kalbim durmuş. Nefes problemi yaşamışım. Ama 2.çocuk olursa bu kadar şanslı olmazmışım.

      Sil
  5. Yatarak kitap okumanın püf noktası var... biraz okuyorsun ve sonrasında acayip uykun geliyor ve bir müddet kestiriyorsun ve ardından uyanıyorsun... işte ondan sonra yatarak kitap okumanın tadı bir başka... bendeki yatarak kitap okumanın seyri bu şekilde... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen. Kesinlikle o tat çok güzel. Hiç bir şeye değişmem :)

      Sil
  6. ay yatarak mııııı ilginç uyurum ben yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Arada uyuyup uyanıp yeniden okumuşluğum çoktur :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları