Ana içeriğe atla

Kelimelerle İlgili Bir Meydan Okuma veyahut Safları Sıkı Tutun Yazısı

Merhabalar
Uzun zaman önce yapmam gereken bir mimi de yapıp aradan çıkarayım. Bekledikçe bekliyor. Daha yapmam gereken çok mim var ama ne yazık ki yoğun çalışma zamanımdan fırsat bulamıyorum. 

Sevgili Tante Rosa değişik bir mim başlatmış. Mimi yapmak isteyen, görmeyen ve yeni duyan herkesi mimi yapmaya davet ediyorum. Kendisinin mimine buradan ulaşabilirsiniz. Hadi o zaman başlayalım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Evde ve sağlıklı kalın.

1-Sizi mutlu eden bir kelime?
Seni Seviyorum.

2-En iyi arkadaşınızı tanımlayan bir kelime?
Huzur

3-İlk denemede her zaman yanlış hecelediğiniz  bir kelime?
Telaffuzum iyidir. O nedenle bu soruyu geçiyorum.

4-Size aileyi hatırlatan bir kelime?
Yemek

5-En sevdiğiniz renk için bir kelime?
Kırmızı-Aşk

6-Bir şarkıdan öğrendiğiniz kelime?
Halhal

7-Sizi güldüren bir kelime?
Osman

8-Sizin adınızla kafiyeli bir kelime?
Hayda

9-Kullandığınızda sizi akıllı hissettiren bir kelime?
Harika

10-En sevdiğiniz spordan bir kelime?
Kulaç

11-Sizi rahatsız eden bir kelime?
Of

12-Doğum ayınızla ilişkilendirdiğiniz bir kelime?
Çiçek

13-Son zamanlarda öğrendiğiniz bir kelime?
Aklıma gelmedi ne yazık ki.

14- Hece dolu bir kelime?
Yakuphanoğullarından

15-En sevdiğiniz kitapta bulduğunuz bir kelime?
Çözmek

16-Evcil hayvanınızı tanımlayan bir kelime?
Oğlumun balıklarına kızdırmak için "tavaya girecekler" diye sesleniyorum. Deliriyor.

17-Sözlükte sürekli aramak zorunda olduğunuz bir kelime?
Aklıma gelen yok. Demek ki aramıyormuşum.

18-Söylemeyi sevdiğiniz bir kelime?
Seni seviyorum.

19- İçinde dört sesli harf olan bir kelime?
Mühendisler.

20-Daha fazla insanın kullanmasını istediğiniz bir kelime?
Teşekkür ederim.

21-Az önce uydurduğunuz bir kelime?
Uyduramadım.

22-Oksimoron olan bir kelime?
Çok az.

23-Komik bir köpek ismi olacak kelime?
Şurup.

24- Film alıntısından bir kelime?
Dönüp arkama bakmam bile.

25-Sizi tanımlayan bir kelime?
Cana yakın.

26- Biyografinize isim vereceğiniz bir kelime?
Savaş

27- Inside joke'dan bir kelime? ( tam olarak Türkçeye çeviremedim, açıklamasını internetten okuyun mutlaka)
Bunu da bulamadım.

28- Palindrom olan bir kelime?
Kaçak

29-Birkaç anlamı olan bir kelime?
Han

30-Her zaman sevdiğiniz bir kelime?
Çok tatlısın.

Yorumlar

  1. Bu mim çok güzeeel 😊

    YanıtlaSil
  2. Köpek isimi Şurup bence güzel Beyda hanım

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Cem;
      Geçen gün biri öldü. Oğlum çok üzüldü. Anne balıklarımdan uzak dur diye geziyor.

      Sil
  4. Eğlenceli bir mim olmuş sanırım bende katılacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Değişik bir mim olmuş ben ilk kez gördüm bu soruların olduğu mimi ama güzel cvplar diyelim elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bunu ilk kez duyuyorum. İtiraf etmeliyim ki eğlenceli :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Yeşil Yol