Ana içeriğe atla

İş Bankasından Karne Hediyenizi Aldınız Mı?

Herkese Merhabalar

Malum bugün okullar kapandı.
Peki sevgili arkadaşlarım karne hediyelerinizi aldınız mı? 

Şimdi sizlere bir çoğunuzun bilmediğini düşündüğüm bir duyuru yapmak istiyorum. Annem sanırım geçtiğimiz senelerde bu konuyla ilgili duyuru yapmıştı. Ancak duymayanlar varsa diye bir de ben duyuru yapmak istedim.

Her sene karne günü Türkiye İş Bankası bir kampanya yapıyor. "Karneni göster, kitabını al." Kampanya kapsamında geçtiğimiz senelerde ben çok güzel kitaplar edindim. Bu yılda yine karnemi alır almaz, annem ile birlikte İş Bankasına gittik, karnemi gösterdim ve hemen kitabımı aldım. Bu yıl geçen senelerin aksine İş Çocuk Klasiklerinden Anna Sewell'in Siyah İnci kitabını kampanyaya koymuşlar. Geçtiğimiz senelerdeki kitaplar daha çok bilim üzerineydi. Ancak İş Çocuk Klasiklerini okumak istediğimden bu kitap çok güzel oldu. 

Annem ileride tam metin olarak da kitabı alacağımızı söyledi. Hem kendisi okuyacakmış, hem de bana tam metin olarak daha verimli olacağını düşünüyor. 

Sizlerde bu seneki kampanyadan yararlanmadıysanız, hemen karnelerinizle birlikte İş Bankası şubelerine gidin ve hediye kitabınızı alın. 

Herkese şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları