Ana içeriğe atla

Takasa Gel

Merhabalar

Malumunuz takas etkinliğine acayip sarmış durumdayım.
Sizlerle de yaptığım takasları paylaşmayı çok seviyorum. Bu hafta geçen haftalara göre daha az olsa da, daha gelmeyen kitaplarım var. O yüzden bu haftalık bunlarla idare edin. Öncelikle yukarıda gördüğünüz fotoğraftakileri ben gönderdim. Kitap Sevenler Kulübü'nde tek kişiye gönderdiğim bu kitapları sevgili kitap kardeşim keyifle okusun. 

Jojo Moyes Senden Önce Ben daha önce okumuştum. Kitap kitaplığımda vardı ancak bu kitabı çok isteyen bir arkadaşım vardı. Kendisine hediye etmek için hemen takas yaptım.  

J.A.Redmerski'nin katiller çetesi serisini çok merak ediyordum. Ancak serinin sevenleri olduğu kadar sevmeyenlerinin de olduğunu biliyordum ve almakla almamak arasındaydım. Takasta bulunca ilk kitabı olan Sarai'yi alıp okuyayım, beğenirsem de devamını alırım diye düşündüm. 

Ve son olarak gün grubuna gönderdiğim kitabım Gülseren Budayıcıoğlu'nun Günahın Üç Rengi/Madalyonun Öteki Yüzü kitabı. Yazarın tüm kitaplarını okumayı planlıyorum. Kitap kardeşimde keyifle okusun. Bu ay gün sırası bana geldi. Bakalım benim hazırladığım listeden hangi kitaplar gelecek.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Mutlu bir pazar gününüz olsun.

Hoşçakalın.



Yorumlar

  1. Çok güzel bir etkinlik. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel düşünülmüş bir etkinlkm❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci;
      Evet uzun zamandır kendime kitap almadım daha ne olsun canım :)

      Sil
  3. Senden bir kitap bekliyoruz,yaz artık şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül;
      Aslında var öyle bir şey ama yazım aşamasında. Ne zaman biter Allah bilir canım :) Nasip kısmet.

      Sil
  4. Güzel bir etkinlik,Katiller Çetesi ve Senden Önce Ben okumak istediklerimden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim;
      Senden Önce Ben tavsiye ederim. Devamında çıkan iki kitabı okumadım ama ilk kitap hüzünlü olmasına rağmen çok güzeldi.

      Sil
  5. Bir ara fırsat bulunca bendeki kitapları fotoğraflayıp katılmak istiyorum. Kolilerde takaslıklar hep. İşi biraz uzun yani

    YanıtlaSil
  6. katiller çetesi hastasıyım yaaa. şimdi üç ve dördü aldım :) film gibi roman. basit ama çekici :)

    YanıtlaSil
  7. Kitap takası yapmak harika olsa gerek^-^
    Sefiller filmi de vardı sankii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Takas gerçekten de güzel oluyor. Filmi bilmiyorum canım olabilir :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları