Ana içeriğe atla

Güllü - Ödüm Kopuyor

Merhabalar

Vakti zamanında benim bir çocukluk arkadaşım vardı yediğimiz, içtiğimizin ayrı gitmediği.
Hoş halen daha var ama pek görüşemiyoruz. Kendisini görmeyeli uzun yıllar oldu. Sabah sabah aklıma geldi. "Ne yapıyordur" diye? Sonra kendisinin koyu bir Güllü hastası olduğu aklıma düştü. Kulaklarını çınlatmak adına bugün sizlere Güllü'den bir şarkı armağan edeyim istedim.

Herkese pek hitap etmese de arada arabesk dinlemek için tercih ederim kendisini. Özellikle bu şarkısını çok da severim. O zaman bilmeyenler de Güllü ile tanışsın. Ödüm Kopuyor sizlerle.

Not: Aşırı damar içerir.

Keyifli dinlemeler.

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.


Güllü - Ödüm Kopuyor

Ellerim kadehte gözüm kapıda
Geleceksin diye ödüm kopuyor
Bu perişan yerde beni bu halde
Göreceksin diye ödüm kopuyor

Dışarda yağmur var aldırmıyorum
Masamda resmin var kaldırmıyorum
Sevdiğin şarkıyı çaldırmıyorum
Duyacaksın diye ödüm kopuyor

Ben böyle değildim inan eskiden
Ürpermezdim böyle ayak sesinden 
Belki gelip bana beni yeniden 
Seveceksin diye ödüm kopuyor

Kırdığın kadehte düşmanlığın var
Beni yargılıyor her gün anılar
Korkma durmam burda sabaha kadar
Kızacaksın diye ödüm kopuyor

Dışarda yağmur var aldırmıyorum
Masamda resmin var kaldırmıyorum
Sevdiğin şarkıyı çaldırmıyorum
Duyacaksın diye ödüm kopuyor

Ben böyle değildim inan eskiden
Ürpermezdim böyle ayak sesinden 
Belki gelip bana beni yeniden 
Seveceksin diye ödüm kopuyor

Yorumlar

  1. Okudum ama sonra dinleyeyim. Neden, çünkü şu an o modda değilim ama dursun burada, uğrarım yine;)

    YanıtlaSil
  2. hımm dinleriim oleeey, güllü, bilmiyodum, ama damar müzikleri dinliyom arada, çok değişik geliyor yani çok değişik bir kültür, arabesk, arap müzikleri, radyoda dinliyom, isyanım isyaaaaan :) sözlerden kan damlıyoooo hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve Kültürlü;
      Hayırlı olsun. Beyda katılmış:)

      Sil
  4. Güllü dinlemeyeli çok uzun zaman oldu 😊bu şarkısı güzel ama gerçekten 😊 yeniden dinlemek güzeldi teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. Çok uzun zaman olmuştu Güllü dinlemeyeli...

    YanıtlaSil
  6. bu kaseti hatırlıyorum :) güllü ne yapıyor ki şimdilerde?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?