Ana içeriğe atla

Konya Meram Bağları

Merhabalar

Hadi bakalım geçen sene gittiğim Konya turundan gezi notlarıyla devam edelim. Bu yazıları aslında o zamanlar yazmalıydım ama araya karışan yazılar nedeniyle ancak sıra geldi. O zaman Merak Bağları ile devam edelim.

Konya'ya gidipte Meram Bağları'na uğramadan dönmek olmazdı. 2011 yılında hızlı tren açıldığı dönemde gitmiştik Konya'ya. Geçen sene de birden aklımıza esti ve günübirlik Konya'da aldık soluğu. 

Meram Bağları Eskişehir'in Porsuk Çayı'na benziyor. Ama buradaki su yapay. Burada çay içebileceğiniz ve yemek yiyebileceğiniz mekanlar bulunmakta. Yemeklerini açıkçası denemedik. Bu mekana daha önce geldiğimizde de kafa dinleyip, çay içmek ve ortamın tadını çıkarmak istemiştik. Bu sefer yine kendimize çay söyleyip, ortamda dinlenmeyi tercih ettik.

Burada genelde suyun kenarında olan kalabalık gruplar için rezerve yazan yerler var. Yani genelde rezerve yazıyor ama rezerve değil. Kalabalık grupları kaçırmamak adına böyle bir şey yapılıyor. Bizi su kıyısına değilde, ortalara almak istediler. Eskişehir'den geldiğimizi ve bir kaç saat kalacağımızı söylediğimizde bizi güya rezerve yazan yerlere aldılar. O kadar yol gelmişim, su kıyısında keyif çatmadan dönmek olmazdı değil mi?

Biz bu geziye annem ve babamı da götürmüştük. Mekana mest oldular. Özellikle babam yorucu bir geziden sonra burayı çok sevdi. Yaklaşık iki saat kaldıktan sonra yemek yemek üzere ayrıldık. Konya'ya geldiğinizde merkezden minibüsler kalkıyor. Minibüsle yaklaşık 20 dakika kadar yol sürüyor. İlk geldiğimizde trenle geldiğimiz için minibüsle Meram Bağları'na gelmiştik. Ama bu sefer kendi aracımızla ulaşım sağladık.

Konya'ya geliyorsanız buraya gelin ve mutlaka bir çay için. Yazın sıcağında dinlenmek için mükemmel bir yer. Ayrıca suyun içinde deniz bisikletlerine de binebilirsiniz. Biz tercih etmedik. Fiyatını bu nedenle bilemiyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye kadar, kendinizi iyi bakın. Okuyun. Gezin. Gülümseyin ve sevin. Mutlu hafta olsun.

Hoşçakalın.






Yorumlar

  1. Ne güzel fotoğraflar, çok özlemişim oraları , iyi ki paylaştın bizimle teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım kısa zamanda yeniden gidersin :)

      Sil
  2. Görsellere bayıldım canm ya. Meramıda duyduk ama gitmedik gidemedik daha dogrusu :) umarim bizede nasip olur

    YanıtlaSil
  3. Yaa ne kadar güzeell. Bayıldım resimlere. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok huzurlu ve dinlendirici görünüyor, çok güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  5. Yüksek lisansı Konya'da yaptım.Sen hep benim eğitim aldığım yerlerde dolaşıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet sonra da sana çırak olacağım hahahahah :))) Ama önce benim psikolojiyi düzeltmen gerek. Nihahahahahah:)))

      Sil
  6. Suyun rengi!!!! <3<3<3 hahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet bende çok güldüm. Hele Eskişehir'deki Porsuk Çayı'nın rengini düşününce. Pekte inandırıcı olmuyor ama iç ferahlatmak için güzel:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Borsada Kredili İşlem Nedir?