Ana içeriğe atla

04.10.2017 Babil Kitap Alışverişim

Merhabalar

Yine kitap alışverişi. Bu yazıların normalde daha önce gelmesi lazımdı ama 2.Eskişehir kitap fuarı nedeniyle maalesef gecikmiş yayınlar bunlar. Buyurun o zaman neler almışım?
Robert Dugoni Kardeşimin Mezarı kitabını ilk çıktığı günden beri merak ediyordum. Konusu çok ilgi çekici gelmişti. İndirimde olunca hemen sepete ekledim. Fiyatı: 5,00.-TL

Handan Yiğit Roma'da Biz Olsak kitabı sosyal medyada sıklıkla gördüğüm ve herkesinde çok beğendiği bir kitaptı. Umarım anlatıldığı kadar vardır.
Fiyatı : 15,00.-TL

Sharon M.Draper İçimdeki Müzik alınacaklar listemde uzun zamandır bekliyordu. Konusu bakımdan hem benim, hem de oğlumun okumasını istediğim bir kitap. 
Fiyatı : 10,50.-TL

Bengü Havva Keskin Gitme Sana Aşık Oldum kitabını yine sosyal medyada sıklıkla gördüm. Herkes o kadar övgüyle bahsediyordu ki; merakıma yenilip sepete ekledim. Fiyatı: 25,84.-TL

Babil.com yine çok tatlı defterini ve ayraçlarını eklemeyi ihmal etmemiş. Kendilerine çok teşekkürler. Alışverişime toplam 56,34.-TL ödedim.

Yeni yazılarımda görüşene kadar, okumayı ve gülümsemeyi ihmal etmeyin. Yaşamdan zevk almaya bakın. Mutlu hafta sonu olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Formasyon Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Nerede O Eski Kartpostallar?

Merhabalar Çocukluğumda yeni bir yılın gelmesini en çok kartpostal atabilmek adına severdim.