Ana içeriğe atla

Van Kitap Fuarı 20 - 29 Ekim 2017

Merhabalar

Bu sıralar sizleri fuar haberleriyle bezdirmeye yemin etmişim gibi gelebilir ama fuarlar arka arkasına yapılınca elden gelen bir şey olmuyor. Güzel ülkemin hemen her yerinde kitap fuarları başlamışken, bu fuarlardan haberleri olmayanları bilgilendirelim değil mi? Şimdi benim görmeyi çok istediğim şehirlerden birine Van'a doğru uzanıyoruz ve kitap fuarına merhaba diyoruz.
20 Ekim 2017 Cuma günü başlayan Van Kitap fuarı 29 Ekim 2017 Pazar gününe kadar sabah 10:00 ile akşam 19:30 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. 

Fuar bu yıl OSB Fuar ve Kongre Merkezinde ziyaretçileriyle buluşuyor. Fuara bu yıl dedim zira Van'da düzenlenen ilk fuar değil ama Kayseri'de olduğu gibi bu fuarda Van Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ilk fuar olması nedeniyle 1.Van Kitap Fuarı.

Fuara yaklaşık 150'nin üzerinde yayın ve kitap evi katılıyor. 10 gün sürecek fuara Hanefi Avcı, Senai Demirci, Abdurrahman Dilipak, Kahraman Tazeoğlu, İhsan Süreyya Sırma, Prof.Dr.Gazi Özdemir, Vehbi Vakkasoğlu, Vahdettin İnce, Sinan Yağmur, Banu Avar gibi 100'ün üzerinde yazar, araştırmacı ve şair de imza günleriyle katılacak.

Fuar süresince söyleşi, konferans ve gösteriler düzenlenecek. Yurt dışından katılım olacak fuarda İran'da stant açacak ve İranlı yazarlarda imza günleri düzenleyecek. 

Van Büyükşehir Belediyesinin desteklediği fuarla ilgili detaylara tüm etkinlik takvimi ve duyurulara https://van.bel.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Yabancı yazarlarında olacağı fuar sanırım diğer fuarlara göre biraz daha renkli geçecek. Fuara katılacaklara şimdiden keyifli fuarlar diliyorum.

Yeni yazılarımda görüşene dek, kendinize çok iyi bakın. Okumayı, hayatı sevmeyi ve gülümsemeyi unutmayın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Formasyon Analizi Nedir?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Nerede O Eski Kartpostallar?

Merhabalar Çocukluğumda yeni bir yılın gelmesini en çok kartpostal atabilmek adına severdim.